Nieuwsbrief juli 2019

Banner juli 2019.png

‘Wie is toch die man die door mijn straat loopt?’. Bij de klantenservice krijgen we deze vraag vaker. Onhandig als het niet duidelijk is dat het over een monteur of een van onze meteropnemers gaat. Maar hoe kunt u ze herkennen? Hieronder een paar tips:

  • De monteurs van onze onderhoudspartij kunnen zich altijd legitimeren. Staat er een monteur bij u aan de deur, vraag dan gerust naar zijn legitimatie. Dit is een pasje met het logo van de onderhoudspartij die is ingeschakeld. Heeft de monteur deze niet bij zich, dan hoeft u hem niet binnen te laten.
  • Onze meteropnemers zijn nog makkelijker te herkennen. Zij rijden rond in een auto met daarop het logo van Ennatuurlijk. Daarnaast hebben zij ook kleding van Ennatuurlijk aan. Denk hierbij aan een T-shirt, broek en bijvoorbeeld een pet.
  • Wij kondigen altijd aan wanneer monteurs langskomen. Afhankelijk van uw voorkeur is dit per e-mail of per brief. Zorg er daarom voor dat het juiste e-mailadres bij ons bekend is en dat de e-mail niet bij de ‘spam’ terecht komt. U kunt uw voorkeurskanaal voor correspondentie makkelijk instellen via het online klantenportal Mijn Warmte of door contact op te nemen met onze klantenservice.

Mocht u alsnog twijfels hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zij kijken graag voor u na of er een monteur of meteropnemer bij u in de buurt is.

Warmtepact, geef warmte de leiding!

Ennatuurlijk is één van de partners die het Warmtepact van Stichting Natuur en Milieu heeft ondertekend. Het doel van het Warmtepact is om de aanleg en verduurzaming van warmtenetten zodanig te versnellen, dat in 2030 minimaal 1,2 miljoen woningen zijn aangesloten op een warmtenet. Het Warmtepact helpt de sector deze groei zo duurzaam mogelijk te realiseren.

Bent u benieuwd wat het Warmtepact precies inhoudt? Lees dan hier verder. 

Warmteleidingen_280px.png

Komt u ook naar ons klantenpanel?

Klantenpanel_580px.png

We hechten veel waarde aan de mening van onze klanten. Bij het continu verbeteren van onze communicatie denken we er vaak over na wat u als klant ervaart en hoe we u nog beter van dienst kunnen zijn. Maar wie kan ons dit beter vertellen dan u, als onze klant?

We zijn op zoek naar klanten die graag hun ervaringen met ons delen. We organiseren zowel op donderdag 26 september, als op donderdag 3 oktober van 19.00 uur tot 20.30 uur een klantenpanel op ons kantoor in Eindhoven vlakbij treinstation Eindhoven Strijp-S. In een kleine setting met maximaal tien klanten gaan we graag wat meer met u de diepte in. Bent u er bij? Schrijf u dan nu in via onze website. Hopelijk tot dan!

Rectificatie nieuwsbrief juni

Wegens technische problemen heeft u vorige maand niet de volledige versie van onze nieuwsbrief ontvangen. In het openingsartikel ontbrak de naam van de winnaar van het zomers prijzenpakket.

Bedankt voor de oplettende lezers die dit bij ons hebben gemeld! Graag maken we de winnaar alsnog bekend. De gelukkige winnaar van het zomers prijzenpakket is Mariska uit Tilburg. Veel plezier met het prijzenpakket!

winactie_280px.png